Özdemir Asaf’dan bir şiir

Sensiz..

Sensiz de denizi seyredebiliyorum.
Hem dalgaların dili seninkinden açık.
Ne kadar hatırlatsan kendini boş.
Sensiz de seni sevebiliyorum.
Hep boş konuşurduk hatırlar mısın, bula bula,
Karşılaştığımız zamanlarda.
Sen, sevgiden şımaran çocuk,
Ben şaşıran budala.

Dün Sabaha Karşı…

Dün sabaha karşı kendimle konuştum
Ben hep kendime çıkan bir yokuştum
Yokuşun başında bir düşman vardı
Onu vurmaya gittim kendimle vuruştum

İstiyorum..

Rüzgar mı dedim…
İsterim ki saçların dağılsın.
Gece mi dedim..
Hemen düşüncelere dalmalısın.
Aşk der demez
Kalbin hızlı çarpmalı.
Sabah, dememe kalmadan
Uyanmalısın.

Kaldım..

seni düşlerime aldım,
uykusuz kaldım.
seni uykularıma aldım,
düşsüz kaldım.
başıma aldım, sensiz;
gönlüme aldım, başsız,
sensiz, yollarda pulsuz,
pullarda mektupsuz kaldım.
sana adlar aradım.
ardında adsız kaldım.

Nokta…

Bana yalanlar söylese yetinecektim.
Ama yalan söyledi.

Öykü ..

Bir öykü var sakladığın
Bir öykü var ardında duran
Bırak onu uyansın
Şimdi sen bir anı düğümü önümde
Duvar cana uzanıp duran
Taşlaşmış yükünle uyu yansın

Özdemir Asaf’dan bir şiir” üzerine 2 yorum

  1. böyle aramasını bildiğinde ne anlattığını çok derinlerden hissetdiğin bir şiirle karşılaşdığımda böyle şaiirlerin benim yaşadığım topraklarda yetişmiş olması beni çok mutlu ediyor. Gönlüne sağlık

  2. Bu siteye tesadüfen geldim,ve ASAFI görünce durdum!İzninizle bir ASAF hayranı olarak çok sevdiğim şiirlerinden birini de ben eklemek istiyorum.

    Sevgisiz bir bağlılık…
    Bu, insanı, yaşaya yaşaya öldüren bir yaşam da sürükler!
    Sevgiyle bir bağlılık…
    Bu insanı, öldüre öldüre yaşatan bir yaşam da sürükler!
    ÖZDEMİR ASAF!!! TŞK.EDERİM, EMEKLERİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK.

Yorum bırakın