Messenger Live için yeni özellikler

Messenger live sürümü üzerine, Messenger Live Plus eklentisini kurduğunuz takdirde, msn plus eklentisinin getirdiği yeniliklerden en dikkat çekici olan script editöründen faydalanarak msn’e yeni özellikler kazandırmak mümkün. kodlama hakkında pek bilginiz olmadığını düşünürsek, burda yüzlerce script bulabilir, ben bunların ne işe yaradığını anlamadım derseniz burdan türkçe açıklaması yapılmış, hangi scriptin ne işe yaradığını öğrenebilirsiniz. messenger live plus hakkın daha detaylı bilgi ve türkçe yaması için böyle buyurun.


5 responses to “Messenger Live için yeni özellikler

  • ercüment

    ben msnemde yazdığım yazıların karikatür olarak çıkmasını istiyorum ama olmuyor denedim olmuyoooo

  • allpower

    msn’de belirlenen bir kelimeye resim atamak için, üste ki menüden araçlar dan ifadelere girip, oluştur butonuna tıklıyoruz. açılan sayfada ki resim bul.. butonunu tıklayarak ilgili resmi seçip, hemen altındaki kutucuğa maksimum 7 karakterlik kelimemizi giriyoruz. hepsi bu.

    msn el yazısını kullanmak için ilk önce Messenger Live Plus eklentisini yükle. msn oturumunu açıp, çevirimiçi durumunu seç. sohbet etmek istediğin kişiyi tıkladıktan sonra açılan sohbet penceresinin alt sağ kenarında, A harfinin yanındaki kalem ikonunu tıklayarak el yazısına geçiş yapılır.

  • ebru

    ben msneye gıremıyorum cwp ıstıyorum

  • ebru

    msne nın turcesını ıstıyorum

Bir Cevap Yazın

