Sorun Hemen cevaplasın

Bu sitede, kararsız kaldığınız durumlarda cevabı evet veya hayır olacak biçimde sorduğunuz sorularınızı anında cevaplandırır.


2 responses to “Sorun Hemen cevaplasın

  • selin

    msn sorunlu acılmıyor ne yapmam lazım.yenı sürümlerın hıcbırı acılmıyor.sadece eskı surmu kullanabılıyorum.adresımı gırmeye basladıgım anda msn sayfam donuyor.hızmet gecıcı olarak kullanılmadıgından…… falan dıyor.cok acıl yardım ıstıyorum .butun surumlerını ındırıp denedım hepsınde aynı tepkıyı verıyor😦

  • srkn

    nero da mp3 diski yaparken şarkıları benim istediğim sıraya göre nasıl yaparım?

Bir Cevap Yazın

