Ruhu dinlendiren müzikler

http://www.divshare.com/flash/playlist?myId=10673395-4d6 (03.06.2010)

http://groups.google.com.tr/group/dinlendiren-melodiler (01.03.2010)

http://sites.google.com/site/dinlendirenmelodiler/ (26.02.2010)

Sitenin adından da anlaşılacağı gibi, yatıştırıcı, sakinleştirici, dinlendirici müzikler. şarkıları freesoothingmusic.com adresinden dinleyebilirsiniz.


71 responses to “Ruhu dinlendiren müzikler

  • aylin

    çok güzel müzikler gerçekten dinlendiriyo

  • aylin

    ya bu müzikleri dinleyen yokmu…şaşırdım..oysa bir harika

  • Abdül Kerim

    Ewt Çok Güzel Bunları İnderemiyor Muyuz???

  • allpower

    listedeki şarkının üzerini farenin sağ tuşunu tıklayarak açılan menüde download this song yazısın tıklayın.

  • ruya

    yükleniyo ama geçici klasöre maalesef:( limwire dan baktım şimdi ama şarkılar oradan çıkmıyor..

  • barış

    paylaşımın için teşekürler gerçekten müziklerin hepsi birbirinden değerli.
    bir noktaya dalıp hiçbirşey düşünmeden tüm kaygılarımdan uzak bir an yaşatıyorlar😉

  • erdem_li

    evet gerçekten çok dinlendirio hatta o kadar ki uyutuo zaten sınawlarım var ders çalısamıyorum bunlar bana zararlı🙂

  • ezgi

    bence pek hoş deyildi barış akarsu-gözlerin gece yolcuları-1 dakika
    4 yüz-dandini kenan doğulu- shake it up shekerim çok güzel onlardan tabi bence yinede siz bilirsiniz.

  • Musa BAŞER

    Teşekkürler.Her insanın olmasada bu müziklerden hoşlananların dinleyipte beğenmemesi imkansız.Çok güzeller.Bir zamanlar ipek yolu müzikleri vardı
    onlarıda defalarca dinlerdim.Elinize sağlık paylaştığınız için.
    Yer altından kayıt yapıldığı söylenen seslerin gerçeklik payı ne kadar bilmem ama gerçekten çok ilginçşbir o kadarda ürkütücü.İnşaallah gerçek değildir.
    Yinede böyle şeylerden ders almak gerekir.Şimdilik iyi günler.

  • ebru

    BENCE SÜPER GERÇEKTEN DİNLENDİRİYOO

  • hakan& nuran

    cok güzel aylin ben dinliyorum işte

  • shadow 55

    yaw süper bişi bunlar daha fazla cesit olmasını istiyorum tabiiki

  • ali

    müthiş bişey gerçekten dinliyorum dinlendiriyor

  • girl

    arkadaşlar müziklere nerden girilio hemen cevaplarınızı bekliom i akşamalr

  • yasmino

    müziklere bayıldım dorusu hepsi birbirinden güzel paylaşımı yapan arkadaş bana ulaşsın kendisiyle tanışmak istiyorum böle güzel müziklr dinlyn bi insan eminim çok romantiktir tekrar teşekkürlr..

  • Gül

    arkadaşlar Fujiyama Geisha yani kitaroo nun tüm albümünü , şarkılarını indirmek için yapmanız gereken sadece şu:http://music.download.com/fujiyamageisha adresine gidin şarkıları göreceksiniz tek tek masaüstüne download edin.. sevgiler

  • erdem

    mükemmeeeeeeeeeeeel

  • hakan

    süpper olmuş emeğinize sağlık arkdaşlar çok saolun :))

  • eren uylox

    evet gerçekten harika ötesi🙂

  • bilal

    Ya tam aranan müzikler bunlar ama indirmenin bir yolu olmalı😦

  • ahmet

    gerçentende güzel bi rüyadaymıs gibi oluyor insan bÖyle müzikleri herkez dinlemeli özellikle sadness adlı müzik güzelll

  • ahmet

    bilal arkadasım indirmek çok kolay indirmek istedigin sarkının üzerine gelip dowland demen yeterli🙂

  • NogayTürk

    Sağ olunuz…Teşekür ederim

  • aslı

    gerçekten çok güzel müzikler çok beğendim

  • myboss

    Beyler BAyanlar Ben Haytımda Böyle Müzik dinlemedim Alıp Baska Dünyalara Goturuyo Sanki Bunu Butun ArkadaSLARIMA gOndericem

  • myboss

    Ozellikle Sandess Adlı Parca Süper Bide Bu Parcaları Dowloand Edemiyomuyuz yarıdımlarınınz için simdiden tesekkürleer

  • zeynep

    bu müzükler gerçekten de süper ders çalışırken bile rahatsız etmiyor…….
    böyle bi site açtıgı için sitenin sahibe çok teşekkürler…

  • berrin

    cok beğendim mukemmel rahatlatıyo

  • BİROL

    çok güzel müzikler gerçekten dinlendiriyo

  • OneJr

    sağ tıklayıp dpwnload diyerek yeni sayfada acıldıktan sonra adres cubugundaki linki flashget e yapıstirarak cekebilirsiniz. yada quicktime dosyası olarak kaydedebilirsiniz. quick için pro versiyonu istiyor denemedim. teşekkurler ayrıca
    bildirim.net e ve kaynak sayfaya

  • yusuf

    yaw süper bişi bunlar daha fazla cesit olmasını istiyorum tabiiki

  • nurdan

    tatli ruya gormek icin …bir de bebekleri uyutmak icin …
    birde gecmise uzanmak icin anlicaniz nostalji…. DINLE VE HAYAL ET

  • ghost

    muhteşem bunlar (arabesk dinliyen bi kişiden yorum buda )

  • carsambali

    SANKİ BANA UYKU HAPI İÇİRMİŞLER KENDİMDEN GEÇTİM GERCEKTEN HARİKA MÜZİKLER UCURDU BENİ RESMEN😀😀

  • vedat

    yaf bu şarkıları arabada dinlicen yada radyodan vercekler ya istanbulda trafik kilitlencek herkes otoyolda sağa çekip yada oldu yerde durup uyuycak yada herkes birbirine yol vercek 🙂 ben hani büyük alış veriş merkezlerinde çalan müzklerden arıyodum ama bulamadım saksafon olur gitar olur yada benzer bir şey burda ykm ye ne zaman gitsem hem bu müzikleri dinliyorum bide şefleri var bayan :)) olmas öyle bir şey ahh ahh

  • Berfin

    Gerçekten çok güzeller hem kendim dinliyorum hemde bütün sevdiklerime yolladım insan dinlerken resmen huzur buluyor

  • lara

    çok güzel kendimden geçtim hayata bakış açım değişti

  • Gösde

    Eh iştte idare eder ama ben yinede RAP dinLemeyi tercih ederim

  • H.İ.M

    abim bunlar kaydedilmio bide arkadşlar ders çalışırken bu tür müzilkleri aççakmışız öle çalışınca başarı oranı daha çok yüksekmiş oyüzden grdim bu siteye

  • AYBUKE

    BU MÜZİKLER GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL HAZIRLAYANLARA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YANLIZ BUNLARA YENİSİ EKLENİRSE ÇOK SEVİNİRİM İNSANA HERŞEYİ UNUTTURUYOR TERAPİ GİBİ BANA BİLE HERŞEYİ UNUTTURDUĞUNA GÖRE ÇOK ETKİLİ ŞARKILARMIŞ GERÇEKTEN

  • suleyman02

    bu müzikler hipnoterapide kullanılabilecek müzikler herkese tavsiye ederim. birde hipnoterapi ile daha mükemmel bir eğitim kazanacağınızı biliyomusunuz hipnoterapiyi araştırmanızı tavsiye ederim bu konuda Adil Maviş’in bir kitabı var
    onu tavsiye ederim. Herkese başarılar dilerim

  • cantalya

    NURDAN’a katılıyorum .müzik insanı alıp götürüyor ; öyle bir götürüyor ki ;geri dönmek bile istemiyorum…….. mükemmel bir müzik

  • murat

    arkadaşlar dinledirici müzik olarak enya only time öneririm demedi demeyin

  • ayhan

    RUHUMUZUN GIDASI OLAN MÜZİK TÜRLERİ ÇOK GÜZEL BU SİTEDE EMEĞİ OLANLARIN BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUM İNSANLARA ÇOK -FAYDALI OLUYORSUNUZ TEBRİK EDERİM SİZLERİ

  • metin

    arkadaşlar şarkıları sağ tıklayıp indirdikten sonra bilgisayarım c documan setting server ismi local setting internet files içinden alabilirsiniz…

  • nuray

    uuufff yaaaa gercektende muzik super bir seyyy nerden buldunuz bunlari ya ???
    tatli dil insani deliginden cikarir derler yaa buda ayni bir sey … UZAYA GOTURUYOR ADETA … sal kendini dinle … … hele eski resimleri seyrederken bunlari dinlemek var ya …nostalji bir muzik …bu tarz muzikleri ariyordum …ama cok guzel …ben baska turunu duymustum var ya …kanatsiz adeta ucuruyor …sonsuza dek sanki …
    EMEGINIZE SAGLIK KARDES

  • özge

    müzikler gerçekten güzel sizden çok teşekkür ederim insanların böyle müzikler dinlemeye ihtiyacı var hele günümüzdeki stresi atmak için…

  • Nihat

    matematik vizesi çalışıyoruz… ve müzikler bi harika… ruhumuz dinlendi… emeği geçenlere teşekkür ediyoruz…

  • IRMAK

    VALLA BENİM GİBİ SİNİRLİ BİRİNİ DİNLENDRİDİYSEE BU MÜZİKLER GERÇEKTEN HARİKA YAAA DİNLEDİĞİM ANDAN BERİİ SESSİZ SAKİNİMMM ÖLEEEE CEE OTURUOM KULAĞIM MÜZİKTE KAFAMIDA RAHATLATTIII KİM EKLEDİYSE BUNLARII ELLEİRNE SAĞLIK VALLAA…..

  • Ahmet yilmaz

    arkadaslar bilim adamları tarafındanda kanıtlanmistır bu tarz muziklerin ruhu dınlendirdigini bu zaten japon isi japonlar kendi cizgi filim lerinde bu muzikleri kullanıyor ornek:Naruto Uzumaki adli cizgi filimde ben en cok sadness ı dınledim bana kalırsada en guzel sadness

  • pınar

    müzikler süper gerçekten bedendeki tüm sıkıntıları götürüyo dinlerken kendini kuş gıbı özgür ve hafif hissediyosun bu müziklerle kendimi hipnoz ediyorum kendime telkıinlerde bulunuyorum müzikle daha kolay ve etkileyici oluyor başka müziklerde eklerseniz sevinirim japonların denız dalgası sesı vb. şimdiden herkese teşekkürler bence herkes bu müziklerden faydalanmalı ve stresden kurtulmalı

  • ezgiiiiiişşşşşşşş

    çok güzelllll süper birşey derin düşüncelere dalmamı sağladı ne düşündüm biliyomusunuz arkadaşlar bu dünyada yaşama amacım ne onu düşündüm bu soruya kim cevap verebilir? cevap bekliyorum bu müzikler süpppeeerrrr ya kötü yorum yapanlar demekki müzikten anlamıyo……..

  • devadam

    aşk acısı yasayanlar için , ağlatıp içini gözyaşları ile karanlık yanlızlığına dökmeyi isteyenler için mükemmel diyorum. sevipte kavusamayanlar, hayatın yükünü kaldıramayanlar , bir anda hersey yok olacak. ancak ne yazikki kapattıktan sonra yine hüzün, yine gözyaşı…… kesinlikle mükemmel….

  • SEDA

    selam arkadaşlar bi tavsiyem var bu harika müzikleri dinlerken 5 tane mum ve yanında sandal kokulu tütsü yakın ve hepsini yere oturarak önünüze dizin ve gözlerinizi kapatıp müziğe kendinizi verin ve olmak istediğiniz yerlere zihinsel olarak gidin…Eğer gerginseniz çok iyi geliyo…Ben hep deniyorum..Harika…..

  • fatocan

    tek kelimeyle harika işte ‘müzik ruhun gıdasıdır’ sözünü açıklayan en güzel sayfa

  • YAVUZ

    BAZEN YAŞAMDAN SIKINTILARDAN KOPUP HAYALLERİMLE BULUŞMAK İSTİYORUM.HERŞEYİ UNUTMAK SANKİ YENİDEN DOĞMUŞ GİBİ..BU MÜZİKLER BUNU BAŞARIYOR,AMA HER GÜZEL ŞEYİN SONU OLDUĞU GİBİ ONLARDA BİTİYOR VE UYANMAK ZORUNDA KALIYORUM.GÜZEL ŞELLER ÇABUK BİTERMİŞ.. ÇOK GÜZEL.

  • ersinisre

    Merhaba. Ya bu tarz müzikler her zaman ilgimi çekmiştir. Özellikle SADNESS(üzüntü) Adlı parça çok hoşuma gitti. Şarkıları FlashGet Programı olan indirebilir. ilk kez tıklayınca Sayfa açılıyo hemen kapatın sonra tekrar indirin flashget görüyo indiriyo. (not : bunları yaparken flashgetin açık olması ve flash monitor ozelliğinin açık olması lazım)
    mesela Evanescence nin “Before The Dawn” , “Anywhere” , “Breath No More” ve Rihanna nın “Unfaithful” adlı şarkılarıda benzer duyguları hareketlendiriyor. Dinlemenizi tavsiye ederim…

  • oczezseseum

    “bence pek hoş deyildi barış akarsu-gözlerin gece yolcuları-1 dakika
    4 yüz-dandini kenan doğulu- shake it up shekerim çok güzel onlardan tabi bence yinede siz bilirsiniz.”

    ezgi sen ne içtin ya? bende istiyorum..

  • oczezseseum

    geçici değil indirdiğiniz dosyalar C:\Documents and Settings\LENOVO\Local Settings\Temp dizinine kaydediliyor bilgisayar kapanınca siliniyor o yüzden başlat> çalıştır>C:\Documents and Settings\LENOVO\Local Settings\Temp>enter yapıp açılan windows penceresinden şarkıları başka bir yere kaydedin bu klasördeki herşey bilgisayarı kapattığınızda gider çünkü.. saygılarımla..

  • SEDA

    HERKESE SELAM BEN BU MÜZİKLERİN YENİLENMESİNİ İSTİYORUM ARTIK ÇOK DAHA FARKLI ŞEYLER EKLEYEBİLİRSİNİZ RUHUNUZU DİNLENDİRİN LÜTFEN……RUHTUR BEDENİ AYAKTA TUTAN………

  • deha koç

    harikulade parçalar ama insanlar nedense kendileri için önemli olabilecek müzikler yerine diğer tüm insanların da sevmeden dinlediği müziklere kulak weriyor we bu güzellikleri aptalca geri çeviriyorlar

  • Ümit

    dinlemek istediğiniz tüm müzikleri lime wire den indirebilirsiniz arkadaşlar. Naruto ,
    Kitaro , Vangelis , Lisa Gerrard , Enya ….. ve daha niceleri yorgun ruhunuza ilaç gibi gelecektir eminim. iyi dinletiler

  • deha koç

    sprrrrrrrrrrrr

  • beyzanur bal

    yha ne biçim bi site hani şarkılar tüh sizin kalıbınıza be hiç müzik yok lan burda:S:S:S:S:S:S:S:SS:S:S:S:S:

  • Sibel

    ya hepsi birbirinden güzel yuudachi ‘ ye ayrı bi bayıldım o nasıl bisidir ya

  • Sibel

    Virüs var Sanırım bunLarda ?

  • gopower

    virüs olması mümkün değil. müzikleri kendim yükledim. artı müzikleler google grupda.

  • Ulaş

    Ellerine sağlık bugüzel müzikleri bizimle paylaştığın için.

  • yaramaz

    süper yha çok saol paylaşan arkadaş spr proje ödevim için yardımcı oldu 3 saattır arıom bunlardan başka dinlendiren yok vlla

  • sezer

    nasıl açılıo bu

Bir Cevap Yazın

