Şaşırtıcı bir test

Testi doğru bir şekilde uyguladığınız takdir, insanların %98’inin aklına ilk gelen aynı şeyi öğreneceksiniz ve siz bu %2’lik yada %98’lik gurubun hangisine dahil olduğunuzu öğrenmek için hemen teste başlayın.

Bu mesajin sonunda sana bir soru sorulacak. Hemen yanıtla. Durup düşünme.
Aklına ilk gelen şeyi söyleyiver.
Bu eğlenceli bir “test”… ve aynı zamanda biraz acayip.
Bir dene,

Şimdi…

aşağıdaki talimatları olabildiğince çabuk yerine getir.
Bir soruyu bitirmeden diğerine geçme.
Yanıtları yazmak veya hatırlamak zorunda değilsin.
Sadece kafadan hesaplayarak cevap ver geç.

Başlayın:

Asağidaki toplamaları yapın:

89 + 2=?
12 + 53=?
75 + 26=?
25 + 52=?
63 + 32=?

neredeyse bitti gibi…
bu son toplamayıda yaptımı tamamdır…

123 + 5=?

Çabuk hemen ! Bir RENK ve Bir ALET Düşün!

Aşağıya doğru devam et.

Biraz daha…

Aklından geçen kırmızı bir cekiç mi yoksa?

Eğer aklına gelen bu değilse, sen anormal sayılmasa da farklı bir akla sahip olan %2 insandan birisin.

Bu testi uygulayan insanlarin %98’i nin aklına gelen kırmızı bir çekiçmiş.


34 responses to “Şaşırtıcı bir test

  • balci_bey

    yapmaya ben yüzde 2 lik kısımdayım demek….

  • Arif

    Ben kırmızı tornavida :DDD

  • hamza

    ben mavi kazma dedım

  • elif,pelin

    valla biz pembe şapka düşünmüştük %2 ye 2 kişi daha eklendi:)

  • elif,pelin

    bizim aklımıza gelen renk pembeydi heralde çok sevdiğimiz içindir herkesin yorumu farklıdır

  • caney

    aptalca bişey bence

  • irfan

    ben yeşi uçlu matkap d.d.d.d.d

  • sevgi

    ben de beyaz eldiven dedim %2 ye benide katın

  • aziz

    ben % 50 de kaldım kırmızı tuttu ama çekiç tutmadı herhalde bu % 2 lik oran çok büyük çapta bir topluluğu oluşturacak gibi gözüküyo ne dersiniz:D:D:D

  • deniz

    ben mavi çekiç :D:D:D:D:D:D

  • iremnur

    Ben kırmızı rengini tuttum.Ama kırmızı bir vazo düşündüm.Bende %50’lerde kaldım heralde.

  • ezgi

    ya bende yeşil vazo dedim

  • BAHADES

    ya yuh artık ya artık…
    kimi “yeşil vazo” demiş… kimi “mavi kazak”… kimi “beyaz eldiven”.. kimi “pembe şapka”

    sonra da gelmişler ben %2’lik kısımdayım… yuh dedim ya… yuh… siz o gruba bile giremiyorsunuz… 98’e bile… sizin yeni yıla bile girmemeniz lazım…

    ALET diyor ALET!!! şapka, eldiven, vazo ve kazak diyorsunuz ya.. yuh be ya…. ALET l*n ALET!

    komik insanlar topluluğu sizi..🙂

  • ömrüm

    slm site değişikmiş gerçekten aklıma halter geldi çekiç değil!ilginç çoğu insan sayılardan çekiç çıkarmış anlam olarak bnde bunu düşündüm…….:).)

  • duru

    ilk aklıma gelen beyaz renk ama alet olarak aklıma gelen sey amelıyathanede kullanılan amelıyat aletlerı geldı.EKARTÖR,KLEMP gibi

  • selim

    siteniz gayet kolay sorular sorarak zeka testleri uyguluyor sanırım bundaki amacınız ne kadar pratik cevap verildiği sizleri tebrik ederken ve mavi bir çekiç düşündüğümü söyleyerekten yorumumu tamamlıyorum başarılarınızın devamını dilerim…

  • selim

    tekrar tekrar tbriklerimi sunuyorum tabi ki hiç kimse iyi olmayan yorumlşarın yayınlanmasını istemez

  • selda

    yaaaaaaaaaaaaa……… inanmıyorum kırmızı çekiçççç!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • whirlwind

    :))))) BENDE kırmızı kalp düşünmüştüm neden kırmızı acaba..

  • shadow 55

    yaw bnde kırmızı matkap dedim amma baya sasırdım
    helal olsun adamlara

  • ghost

    renk tuttu ama çekici tutturamadım 100 de 50sayılır heralde

  • Mehmet Şahin KORKMAZ

    walla Ben Kırmızı Bir Su anahtarı Düşünmüştüm…………..
    zekam Demekki Daha Fazla

  • beste

    ya bnim aklıma pembe geldi ama değiştirdim kırmızı dedim birden aklıma geldi aletede çekiç dedim yani bn %98😀 ya ama neden ve nasıl geldiğini çözemedimm

  • öykü

    ben mavi çekiç demiştim.

  • MELSAM

    one ya ya? meğer % 2 lik grup meğer ne kadar genişmiş!!!! bizide katın grup genişledi:)))))

  • özge

    bende%2 denmısım ama kırmızı renk gelmezkı herkezin aklına

  • sevinç

    ben ve erkek arkadaşım sarı çekiç dedik ikimizde farklı zamanlarda yaptık bu testi ama aynı şeyi düşündük şimdi bu nedemek ilginç

  • esin

    alet denmişş ama çogu kişi eşya yazmış.onlarda kendilerini farklı mıı sanıyolar yani.ben sarı tornavida düşünmüştüm

  • hayalci

    Tamam da bu kırmızı çekicin sırıı nedir?
    Yüde doksansekize girdiğimiz için kendimizi sıradan biri gibi mi hissedeceğiz?
    Yüzde ikiye girmek ayrıcalık mı?

    Bu test bilinç altımızı nasıl etkiliyor.

    Allah aşkına,biri bunun sırrını söylesin!

  • züleyha

    ben mavi tokmak düşündüm:))) %2 aklından zoru olmak mı ben anlamadım açıklaması varmı ne anlama geliyor….biri açıklasın lütfen.

  • seçil

    ya bnde kırmızı bi çekiç düşünmüştüm.çok şaşırdım

  • aykut

    benim aklıma gelen renk kırmızı oldu ama alet olarak da davul tuttum

  • ebru

    BEN BULDUM!! herkesin neden inşaaat mazemesini sölediğini.çünkü ‘ALET’ düşünün diyor bu da doğal olarak böyle bişiy çağrıstırıyor!!!!!!bende kırmızı bir tornavida düşünmüştüm

  • nisa

    ben %2 insandan biriyim çünkü ilk aklıma gelen mavi bir masaydı evet bende o farklı insanlardan biriyim fakat bu gibi konularda eminlik çok önemlidir bu yüzden sizde acele karar vermeden bir düşünün ve gerçekten öylemisiniz diye inanmak için iyi bir pisikoloğa görünün derim ben

Bir Cevap Yazın

