Firefox aşkı

Yaklaşık 2 yıldır firefox kullanan birisi olarak, internet explorer kullanıcılarının firefox gibi kaliteli bir web tarayıcısını keşfettiklerinde çok beğeneceklerine eminim.

firefox’la tanışmam öyle kolay olmadı tabii.  internet explorer 6 kullandığım zamanlar, hangi siteye girsem bir çoğunun tavsiyesi firefox’u kullanmam yönündeydi. (explorer’u önerene de hiç rastlamadım zaten)  bu turuncu ağırlıklı üzerinde tilki olan tavsiye logosu ile o kadar çok sık karşılaşmaya başlamıştım ki, köyün delisinin bile aynı yönü göstermesi burada bir aksilik olduğu düşüncesine kapılmama sebep olmuştu. eğer çoğunluk birşeyi biryeri işaret ediyorsa  orada muhtemelen iyi birşeyler olabilir fakat bizim buralarda çoğunluk çoğunlukla boktan şeylerin peşinde koşar dolayısıyla da çoğunluğun iyi birşeyleri işaret etme ihtimali pek az dır mantığıyla hareket ettiğim için tavsiyeleri hiç umursamadım. Bu yaklaşımım, firefox’la tanışmamı sadece geciktirdi asla engel olamadı. biraz aşk hikayesi gibi oldu ama neyse.. olsun varsın.

sitemin istatistiklerine zaman zaman bakıyorum da, ziyaretlerin “%90 internet explorer %8 firefox % 2 diğer” tarayıcılardan olduğunu görüyorum. haliyle üzlüyorum tabii. buradan bu %90 lık kısma yani internet explorer kullanıcılarına sesleniyorum. artık bu istatiklerin değişmesini istiyorum. firefox‘u keşfedin.


5 responses to “Firefox aşkı

Bir Cevap Yazın

