Turkcell yetkili kontör hattı, dolandırıyor.

“turkcell yetkili kontör hattı” yerine “turkcell yetkili kalpazanlık hattı” demek daha doğru olur.

08.02.2010 tarihinde 05327558888 numaralı telefondan arandım. telefondaki Gürbüz Çetin adlı şahıs, turkcell yetkili kontör hattından aradığını söyledi. hemen akabinde 10 yıllık turkcell kullanıcısı olduğumdan dolayı, turkcell’in 1.5 milyon abonesinin faydalandığı ayrıcalıklardan faydalanmaya hak kazandınız dedi. ve benden kredi kartı bilgilerimi talep etti fakat kendilerine kredi kartı bilgilerimi veremeyeceğim, araştırmam gerekir dediğimde, 05327558888 hemen arayıp hakkında bilgi alabileceğimi ve aynı zamanda bankamlada irtibat halinde olduğunu söyledi. güvenlik problemini aşmak için bana mevcut word puanımın miktarını söyledi, kredi kartımın internet şubesinden giriş yapıp word puanımı kontrol ettim. söylediği miktar doğruydu. sonuç itibarıyla beni kredi kartı bilgilerini vermeye ikna etti.

yukarıda bahsettiğim telefon görüşmesinden 2 gün sonra ekstremi incelerken kredi kartımdan 66 liralık bir çekim yapıldığını gördüm, dolayısıylada 05327558888 numaralı telefonu arayıp kendilerine, bu 66 lira neyin nesi diye sordum.
Ne deseler beğenirsiniz, üyelik bedeliymiş.

üstelik bu numarayı arayıp 1 kontör bile talep etmiş değilim.! “Ne garip değil mi?”

Gürbüz çetin, yaptığımız telefon görüşmesinde, bana ne üyelikten ne de 66 liralık bir üyelik bedelinden bahsetmedi dedim. 66 lirayıda geri iade etmelerini söyledim. 11 gün oldu param hala geri iade edilmedi.

turkcell müşteri hizmetlerini arayıp, olayı anlatım. müşteri temsilcisi karşımda kemküm edip durdu. yani bunların arkasında turkcell var.

şunu çok iyi anladım; turkcell’in 10 yıllık abonesine tanıdığı ayrıcalık buymuş meğer, Dolandırıcılarla kalpazanlarla iş birliği yapıp müşteriyi mağdur etmek.

nette yaptığım araştırma sırasında, turkcell’den yetkili bu dolandırıcılık şebekesinin web sitesini buldum. (www.mobilnet.com.tr)

http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/594/f/7773/g/Mobilnet adresindeki şikayetleri okursanız olayın iç yüzünü daha iyi anlarsınız.

Kafama takılan diğer bir husus, word puan bilgilerimi nereden ve nasıl temin ettikleri.!

Aynı zamanda savcılığa buradan suç duyurusunda bulunuyorum. çünkü yapılan düpedüz dolandırıcılık.


20 responses to “Turkcell yetkili kontör hattı, dolandırıyor.

  • cem

    bu şekilde sadece siz değilsiniz. binlerce insan var. aklınız almayacak kelime oyunlarıyla insana cazipmiş gibi gösterip üye yapıyorlar. sundukları avantajlara dikkat ederseniz saçmalıktan başka bişey değil. Bu tarz telesatış olaylarının devlet kontrolünde olması bence daha güvenilirdir ayrıca bu adamların tv reklamları falan yok farkındaysanız. bunun sebebi ise halkın bu sistemi öğrenip kendileri hakkında araştırma yaptıktan sonra kesinlikle üye olmayacaklarını biliyorlar.

  • hakan

    ya arkadaşlar olumlu bir sonuç alan yokmu cekilen ücretten.

  • gopower

    Paranın geri iade edilmesi olum sonuçsa eğer, ben olum bir sonuç aldım diyebilirim ama benim derdim para değil.

  • neva

    17 mart 2010 tarihinde turkcel kontör hattından arandım ve özel müşteri oldugum falan gibi uzun bir konuşma yok uçak bileti hediye üyelik yenileme falan derken 99 00 lira kelimesi asla söylenmeden konuşma bitti üyelik yenilendi ve kredi kartımdan 99 00 liranın bilgim dışında çekilmiş oldugunu fark ettim bankayı arayıp kredi kartlarımı iptal ettim ama iş işten geçmişti beni arayan numarayı (7558888)arayıp üyeliği iptal etmelerini ve paranın iadesini istedim biz sizi arayacagız deyip oyalama oldugundan emin oldugum bi takım sözler söylediler aksam internette araştırdım ve benim gibi bir çok vatandaşın dolandırılmış oldugunu okudum bana bu konuda yol gösterirseniz çok mutlu olurum çünkü şu anda kendimi aldatılmış ve keriz yerine konmuş hissediyorum. yardımlarınızı bekliyorum

  • neva

    17 mart 2010 tarihinde turkcel kontör hattından arandım ve özel müşteri oldugum falan gibi uzun bir konuşma yok uçak bileti hediye üyelik yenileme falan derken 99 00 lira kelimesi asla söylenmeden konuşma bitti üyelik yenilendi ve kredi kartımdan 99 00 liranın bilgim dışında çekilmiş oldugunu fark ettim bankayı arayıp kredi kartlarımı iptal ettim ama iş işten geçmişti beni arayan numarayı (7558888)arayıp üyeliği iptal etmelerini ve paranın iadesini istedim biz sizi arayacagız deyip oyalama oldugundan emin oldugum bi takım sözler söylediler aksam internette araştırdım ve benim gibi bir çok vatandaşın dolandırılmış oldugunu okudum bana bu konuda yol gösterirseniz çok mutlu olurum çünkü şu anda kendimi aldatılmış ve keriz yerine konmuş hissediyorum. yardımlarınızı bekliyorum paramın iadesini istiyorum saygılar

  • gopower

    şikayetini şikayetvar.com’a yazmalısın. Bu konuda size yardımcı olacak kişiler orada.
    http://www.sikayetvar.com/
    sikayetoku/k/594/f/7773/g/
    Mobilnet

  • ümit

    bu yazılanları daha önce okumam gerekirdi kontur hattı ben hiçbirşey talep etmeden onlar beni aradı 10 yıllık üyesiniz gibisinden aynı şeyler yani bugün 29 nisanda ayrıca 3 aylık ferdi kaza sigortası uçak bileti bende hemen kredi kartımın iptalini talep ettim tabii iş işten geçti benim bildiğim 16.5 tl çekilen tutar eğer 99 tl ise gerçekten altatılmışız

  • gizem

    Benide 23 nisan tarihinde aradılar bilgilerimi güncellemek adına bir sürü kampanyadan bahsettiler pegasusdan uçak bileti kazandığımı söyledi hattaki kulağı çınlatılacak bayan bende o an dışarıda olduğumdan karambole geldi tabi, bi ay sonra baktım ki kredi kartı ekstremde 99tl lık cekım yapmıslar hemen aradım 10 gun içerisinde arancaksınız dediler sürekli oyalama durumu sonra aradılar neymiş kimse için yapmadığımızı sizin için yapalım 66tl iptal edicek ama 33tl edemezmiş, insanları bu şekilde dolandırıyorlar, boş anımızdan yararlanıpta bizim sadakamıza ihtiyaçları var sanırım.. ama ben şahsen hakkımı helal etmiyorummm..

  • umay

    bende aynı olayı yaşadım arkadaşlar hattım üstelik vodafone internetten kontür yüklemeye çalıştım yüklenmedi.daha sonra 2 kartımdanda para çekilmiş üstelik bir kartımın limitinin olmamasına rağman.bankalara dilekçe verdim fakat 1 kartımla ilgili dilekçeyi kabul etmediler.devletin bu konuda ağır yaptırımlar uygulamalı.kim bunlar ne dolaplar çeviriyorlar.resmen dolandırıcılar bu işin peşini bırakmayacağım.benim gibi mağdur arkadaşlar sonuç alabilener bana da yol gösterirseniz sevinirim.

  • dıno

    arkadaşlar benım kredı kartımdan 210 tl çekmısler bu aralar yenı oyunları budur bu arkadaşların benden habersız sozde kontor yuklemışler yuklenen kontor falanda yok nasıl ınsan ya bunlar bırlık olup bu dolandırıcıları yok edelım bence benım ıcın para onemlı dııl butun hesaplarımı dondurdum gereklı mercılere başvurdum arayıp ıtıraz etsenızde boş burdakı çalışan hırsızlar papağan gıbı aynı seylerı tekarlıyolar lutfen bışeler yapalım

  • dıno

    bızım gıbı bınlerce mağdur var hep bırlık olup bu ınsanları dava edıp tazmınat alabılırız

  • dıno

    arkadaşlar ben yavuz balyemez faceden ekleyın gelın bunlarla uraşalım bunlar gerçek dolandırıcı turceelınde eli var bunda

  • ibrahim döşemeci

    arkadaşlar bu sahtekarlar benide dolandırdı yine aynı numara yok ben özel müşteriymişim diye bana çekilişe katılıyorsunuz diyerek hiç kredi kartından para çekiliceginden bahsetmeden onay alıp anında 99 tl mi çektiler sürekli aramama ragmen bir sonuca varamadım kim çıksa karşıma bana yetkiliyi bağlayın dedigimde ben yetkiliyim diyor ama bir sonuç çıkmıyor bunların yüzünden banka kartlarımı iptal ettirecegim turkcell de bu oyunun içinde hatta en tepesinde yazıklar olsun 5 kişilik aileyiz türkiyenin turkcelli diye tercih ediyoruz bütün aile olarak ama yok kardeşim derlerya kazık en yakınından gelir diye bizede turkcellden geliyor bu sahtekarlara nasıl dur diyecegiz bilemiyorum ama bildigim bir şey var bununla ilgili kim yol gösterirse sonuna kadar mücadele etmeye kararlıyım

  • keziban

    benide aradılar önce mesaj sonra kredi kartımın numarasını söylediler 29.06.2010 tarihinde ben ekstirama baktım 66 lira çekilmiş iptalı için aradım 10 gün sonra dünecem dediler sizin yorumları okuyunca bu para üzerine soğuk su içeçez görünüyor. ben kredi kartımı iptal etim ki başka konudada madur kalmıyayım bu konuyla kim ilgileniyor tüketici haklarımı yoksa savcılıkmı bunları toplu şikayet edelim.

  • faik

    benide az önce aradılar birsürü laf hediyeydi falan.kontör alıcaksınız tasarruflu olucaksınız.falan dediler.hiç para konusu geçmedi bile.kredi kartı bilgilerimiz isteyince kıllandım ne için gerekli dedim.bizde bilgileriniz zaten var güncellemek için dedi bilgilerimi söleyince inanmak durumunda kaldım.sonra telefonu kapattım.cabime mesaj geldi 42 tl bu aydan kesilmiş 3 ay daha ödemem olduğuna dair şok oldum.böle kalpazanlık olmaz.insanların zaaflarını kullanıo kansızlar.bana ders oldu bundan sonra hiçbir tasarrufa inanmıcak.kimse kimseye boş yere iyilik yapmaz arkadaş.ilk bilmem kaç kişisiniz falan hikaye yani

  • mustafa

    Uzun süredir Türkcelle mobiltl yükleme servisi ile lgili sorunum üzerine mail üzerinden görüşüyoruz tabii onların bana cevabı ısrarla telefondan görüşmek oluyor başka bir şey değil.
    Şimdi sorunum ile ilgli Türkcelle benim gönderdiğim mailleri yazıyorum buraya okuyunuz, Kaçan kurtuluyor sloganının doğruluğunu nasıl ispatlıyorar görünüz.

    İlk e-mail Türkcelle kendi sitesinden gönderdiğim için elimde yok, ekleyemiyorum ,ikincisinden başlıyorum;

    2. Tarih:25.11.2010 14:35:31

    iyi günler daha önce size 7558888 numaralı servisinden beni 12 ay boyunca ayde 50 tl yükleme ile ilgili olarak bir kampanyaya dahil ettiklerini anlatmıştım. 24 kasım tarihinde beni aradılar ve bu işlemin kesinlikle iptal edilemeyeceğini bildirdiler. Ben bu servisi Türkcellin bir servisi olarak biliyordum ama değilmiş onu öğrendim bugün. Bu kampanyalarına üye olmam zaten bir hataydı ancak aradıklarında farklı bir işle uğraşıyor olamam ve kafamın orada olmaması dolayısıyla hasbel kader evet dedik. Şimdi yok yasalara göre çıkamazsını felan diyorlar. Ben yıllardır hem türkcelli hemde 7558888 servisini kullandım. Ve şimdi sizleri tercih ettiğimden dolayı beni çok pişman ettiniz. Çünkü ayda zaten 50 tl ye sınırsız konuşulan hizmetler varken ben neden 50 tl ye 12 ay üye olarak kendimi acayip şekilde bir zarara sokayım. Ben bu kadar düşünemeyecek bir kişi değildim ama şimsi sizler beni bu şekilde hissettirdiniz. Kimse beni arayarak olayın yasal olduğunu benim evet onayımla olduğunu felan bana anlatmasın. ben yasal bir olaydan değil etik bir olaydan bahsediyorum. Sonunda bana 10 yıldır kullandığım hattımı değiştirme kararı aldırdığınız için tebrikler. Yıllık 670 tlde sizin olsun ama benden uzak durulsun yeter. Başka bir şey istemiyorum.

    3. Tarih:26.11.2010 16:54:15

    Sayın Tükcell Yetkilisi,

    Aslında hiçbir konuda yetkiniz olmadığını biliyorum ancak karşımızda muhatap olarak sizi buluyoruz ve ancak size ağlayabiliyoruz. Öncelikle her nekadar konu ile ilgili bir işlem yapmaya yetkiniz olmasada nezaket icabı mailllerime cevap yazdığınız için teşekkür ederim.
    Öncelikle 7558888 gibi bir servisin sizin belirlediğiniz ücretler dışında satış yapması yada yaptığı satış sonucunda sizden habersiz hediye tl kampayası yapması imkansızdır. Öyle olursa zarar ederler elbette. Ben bu servisi Türkcell servisi olduğunu düşünerek kullandım. Düşündüm çünkü telefonda Türkcell Müşteri hizmetleri dediler. Ya bunlar sizin adınızı kullanarak iş yapıyorlar ve bundan sizin haberiniz yok , yada tamamen sizin servisiniz ancak sorunlarla boğuşmamak için farklı bir servis adı altında işlem gerçekleştiriliyor. Ne olursa olsun, zaten umrumda dahi değil, Türkcell olarak bizi yanıltıyorsunuz. Eğer onlar size bağlı değilse sizin üzerinizden para kazanıyorlar demektir ki , siz size para kazandıran bir çok müşteriniz yerine onların tarafında durarak anlaşılmaz bir tutum sergiliyorsunuz.
    Siz hala sorunu parasal bir sorun olarak algılıyorsunuz ve yanılıyorsunuz;
    benim yıllık telefon ödemem ortalama zaten 600 tl civarındadır ki buda benden aldıkları ücretle aynı hesaba geliyor kaldı ki bazı dönemler konuşmalarım artabiliyor ve daha fazlada olabiliyor. Ancak onların yaptığı iş insanları yanıltarak bir şeyler kazanmak. Telefonda ne kadarını dahi anladığımızın şüpheli olduğu durumlarda ağzımızdan çıkan bir evet sözüyle benim kartımdan para çekebiliyorlar ve bu bir kereliğine olan bir olay değil bir seneliğine bizi bağlayan bir olay.
    Bakınız dikkatinizi hattımın özelliğine çekmek isterim, Hazır Kart. yıllarca faturalı hatlardan daha pahalıya konuşmama rağmen özellikle bu şekilde tuttum. Ancak sizin artık adına ne diyorsanız size göre yetkili bayii, onlara göre ilk başta Türkcelliz diyorlar sonra çözüm ortağıyız diyorlar çokta önemli değil tamamen sizin problemiminiz, benim bu hazır kart özelliğimi resmen bitirdiniz. Nedir bu istediğim zaman istediğim kadar konuşma özgürlüğüm. Ve sizler bunu benden şimdi aldınız. Eğer bakınız bu şekilde bir şey isteseydim faturalı hatta geçer ayda 50 tl ye her yöne konuşurdum.
    Şimdi siz benim sorunumu “Başvurunuz TL Hattı Servisi yetkililerine tekrar iletilmiştir. TL Hattı Servisi tarafından inceleme yapılıp, en kısa süre içinde size bilgi verilecektir.” diyerek her iki tarafında mutlu olacağı şekilde, bu iki taraf siz ve çözüm ortağınız yada yetkili bayiiniz, çözüme ulaştırmış oldunuz. Çünkü verecekleri cevabı çok iyi bilmekteyim.
    Asıl anlayamadığım Müşteri memnun olmayacaksa neden bir müşteri hizmetlerine gerek duyuyor tükcell, bu temsilciliklerini kapatırsa eğer bizden aldığından daha fazla kar etmiş olur çünkü sonuçta memnun olan biz değil sizlersiniz.

    Saygılarımla
    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş. ve TL Hattı Servisi mağdurlarından bir tanesi

    Mustafa Şahin

    4. Tarih:27.11.2010 18:42:43

    Sayın Türkcell Yetkilisi

    Beni arayarak nasıl bir çözüme ulaşabilirsiniz merak ediyorum, dolaylı olarak bana “olan oldu artık aptal gibi evet demeden önce düşünseydin” manasına gelen bir çok hikaye anlatmanız benim için birşey ifade etmiyor. O sizlerin çözümü benim değil, benim çözümüm işte bu şekilde olacak izleyiniz;

    insan başına gelmeyince bazı olayları pek anlayamıyor. Siz yazıştığım üçüncü müşteri temsilcisisiniz, bunu okuyan belkide dördüncü olacak, bu gidişle tüm müşteri temsilcilariyle yazışacağım galiba

    Saygılarımla

    Mustafa Şahin

    5. Tarih:02.12.2010 22:08:02

    “En kısa süre içerisinde tarafınıza geri dönüş yapılarak gerekli işlemler sağlanacaktır”.
    herhalde en kısa süre daha dolmadı bekliyoruz
    Loading……………………….

    6. Tarih:04.12.2010 14:34:34

    Tl Yükleme servisinin bana dönüş yapması sorunu çözüldüğü anlamına gelmiyor. Kampanya adı altında piyasanın en pahalı konuşmasını sattılar bana.
    Dolandırıcılık;
    Şahıs ile direkt ilişki kurduktan sonra iyi niyetin suistimal edilmesi suretiyle mal, değerli eşya yada paranın alınması olayıdır. Dolandırıcılık olaylarını genellikle sabıkalı olarak bu suçlardan suç kaydı bulunan kişiler işlemektedir.
    Tavcılık Suretiyle Yapılan Dolandırıcılık:Dolandırıcı şahısların vatandaşları tavlayarak ve ikna ederek, para veya para cinsinden değerli eşyaların değişik yöntemlerle alınması olayıdır.

    Yukarıdakiler Konya Emniyet müdürlüğün sitesinden alınmıştır.

    MADDE 157. – (1) Hileli davranışlarla bir kimseyi aldatıp, onun veya başkasının zararına olarak, kendisine veya başkasına bir yarar sağlayan kişiye bir yıldan beş yıla kadar hapis ve beşbin güne kadar adlî para cezası verilir.

    Önce Türk Ceza Kanunu’nun nitelikli dolandırıcılık ile ilgili 158. maddesini yazalım:
    madde 158 – (
    1) dolandırıcılık suçunun;

    a) dinî inanç ve duyguların istismar edilmesi suretiyle,

    b) kişinin içinde bulunduğu tehlikeli durum veya zor şartlardan yararlanmak suretiyle,

    c) kişinin algılama yeteneğinin zayıflığından yararlanmak suretiyle,

    d) kamu kurum ve kuruluşlarının, kamu meslek kuruluşlarının, siyasî parti, vakıf veya dernek tüzel kişiliklerinin araç olarak kullanılması suretiyle,

    e) kamu kurum ve kuruluşlarının zararına olarak,

    f) bilişim sistemlerinin, banka veya kredi kurumlarının araç olarak kullanılması suretiyle,

    g) basın ve yayın araçlarının sağladığı kolaylıktan yararlanmak suretiyle,

    h) tacir veya şirket yöneticisi olan ya da şirket adına hareket eden kişilerin ticari faaliyetleri sırasında; kooperatif yöneticilerinin kooperatifin faaliyeti kapsamında,

    i) serbest meslek sahibi kişiler tarafından, mesleklerinden dolayı kendilerine duyulan güvenin kötüye kullanılması suretiyle,

    j) banka veya diğer kredi kurumlarınca tahsis edilmemesi gereken bir kredinin açılmasını sağlamak maksadıyla,

    k) sigorta bedelini almak maksadıyla,

    işlenmesi hâlinde, iki yıldan yedi yıla kadar hapis ve beşbin güne kadar adlî para cezasına hükmolunur. (ek cümle: 29/06/2005-5377 s.k./19.mad) ancak, (e), (f) ve (j) bentlerinde sayılan hâllerde hapis cezasının alt sınırı üç yıldan, adlî para cezasının miktarı suçtan elde edilen menfaatin iki katından az olamaz.

    (2) kamu görevlileriyle ilişkisinin olduğundan, onlar nezdinde hatırı sayıldığından bahisle ve belli bir işin gördürüleceği vaadiyle aldatarak, başkasından menfaat temin eden kişi, yukarıdaki fıkra hükmüne göre cezalandırılır.

    Her ne kadar dikkate almıyacak olsanız bile ben size tekrar ediyorum durumumu; tl yüklemek için aradım 15 dil döktüler ilk başta kabul etsemde işlerim yoğunluğu nedeniyle tamam dedim geçtim incelemme düşünme tercih yapma gibi bir durumum dahi olmadı. Kasmpaya adı altında sattıkları ürünü incelerseniz piyasanın en pahalı ücretlendirmesidri.
    kaldıki ayda 50 tl 12 ayda 600 tl olur, neden 675 diyorlar. Onlar Türkcell adına konuşuyor Türkcelliz diyorlar ben öyle biliyordum , sorumluluktan kaçamazsınız.
    Kampanya: Tüketiciyi özendirmek için belli sürelerde düzenlenen indirimli veya taksitli satış.

    söyleyin lütfen yaptıklarının neresi kampanya oluyor. Kampanya, 12 ay,,dalgınlık, dikkatin başka bir yerde olması tamamen bunlar dolandırılmaya sebep olan nedenlerdir. 10 yıldır Türkcell kullanıyorum , Türkcell müşteri temsilcisiyiz diyorlar sizde buna izin veriyorsunuz, herhalde türkcell yapmaz diyorsun ama işte başımıza gelenler. Sorumlu olan sizsiniz, Eğer Tl yükleme servisine sözünüz geçmiyorsa Türkcell avukları dava açmalıdır.
    Yada ben dolandırıcılıktan Türkcellemi dava açsam kaybetsemde adınız nasıl olsa dolandırıcılık davasında çeşmiş olacak. Ve bu davayı ülkeye yaymakta kolay sonuç önemlide değil, nasıl olsa kimse sonuca bakmıyor, zamanın ve ona ayıracak eforum olsa idi yapardım

    Öyle sizi aradılar olay bitti gibi yaklaşım yanlıştır, çözüme ulaştırın ben bu kampanya olamayan kampanyanın içinden çıkmak istiyorum diyorum siz hala size dönmüşler diyorsunuz evet adamlar bana döndü ve dolaylı olarak resmmen salak dedi bumudur Türkcell müşteri memnuniyeti

    kolay gelsin

    bu yazı genel müdürünüze özel olarak ve diğer tüm medyaya yazılı ve e-mail ortamında gönderilecektir. bana geri dönmek için lütfen acele etmeyin

    7.Tarih:07.12.2010 10:43:20

    Sayın Turkcell
    Daha öncede bana ulaşmanızın sorunun çözümüne yardımcı olmayacağını belirtmiştim. Ben sizden gelen
    aramalara hiç bir şekilde cevap vermiyorum, vermekte istemiyorum, çünkü siz bana kendimi ” Aptal, salak, gerizekalı, işe yaramaz vb….” gibi hisettirdiniz ve gördüğüm kadarıyla bunda da çok başarılısınız, bu nedenle eğer telefonu açıp sizinle muhatap olursam, hayatımda yapmadığım, ve kesinlikle yapmak istemediğim, kötü söz kullanmak gibi bir hataya düşebilirim. Siz bile beni o hale çeviremezsiniz.

    Sorunu size her iletişimde bana “sorununuz ilgili temsilciliğe iletilde sizinle en yakında temasa geçeceklerdir veya sizinle şu tarihte görüşmüşler” gibi cümleler sarfediliyor. Evet çözümünüz onların beni arayarak “siz salaksanız biz ne yapalım” imasında bulunmalarından ibaret. Döndüler ve bunu söylediler.

    Telefonda türkcell müşteri temsilcisi olduğunu düşündüğünüz birileri ile konuşuyorsunuz sonradan öyle olmadıkları ortaya çıkıyor ve türkcell bunu biliyor ancak sorunla karşılasınca onlar biz değiliz diyor bunun neresi etik bir davranış.Telefonda insanların ne yaptığını ne düşündüğünü ne gibi sorunları olduğunu veya nasıl bir iş ile iştigal olduklarını bilemezsiniz ve bu nedenlerle insanları kandırmak ve ikna etmek daha kolaydır. Onlları ben aradım amacım sadece tl yüklemek idi ancak 5 dakika bana kampanyalarından bahsetti ilk başata hayır istemiyorum dedim ve kapatmak istedim , ancak telefonu insanların yüzüne kapatmak gibi bir alışkanlığım olmadığı için yapmadım, karşımdaki konuşmaya devam etti bende hemen kapatması için nedir kampanya nasıl bir şeydir düşünmedim zaten telefondada inceleme ve değerlendirme gibi bir imkanınız asla olamaz. Kampanyanın size ticari olarak tanımını yapacağım bilmediğinizi düşündüğümden; Bir malın veya ürünün insanların ilgisini çekmek ve talep miktarını artırmak maksadıyla yapılan taksitli veya indirimli satışıdır.Şimdi kullandığım kart hazır kart yani taksitten bahsedemezsiniz. O zaman indirim olmalı değilmi , hayır indirim yok piyasada hatta sizin kendi tarifeleriniz arasında bile 50 tl ye kendi operatörünüz ile sınırsız diğerleriyle 600 dk konuşma imkanları varki diğer operatörler çok daha indirimli tarifelere sahipler.Durum bu şekilde iken bize kampanya diye ayda 50 tl ye sadece türkcellilerle 300 dk konuşma imkanı sunuluyor ve aylık 50 tl 12 ayda 600 tl ederken onlar bizden 675 tl gibi bir rakam almışlar. İnsaf diyorum piyasanın en pahalı konuşma tarifesi nasıl bir kampanya olur neden insanları telefonda kampanya diyerek kandırıyorlar.

    Siz haftalardır çözüm üretmediniz ben kedi zararıma olsa bile bir çözüm üretiyorum:
    1. Öncelikle üyelik adı altında benim haberim olmadan kestikleri paralar hesabıma yatırılacak. Bu 170 tl ve 110 tl civarı iki ayrı miktar.
    2. Aylık 50 tl yüklemesi 12 aylık 600 tl eder. Fazladan alınan 75 tl ücret hesabıma geri ödensin. 75 tl ücret onların yükleme için aldıkları ücret kesinlikle olamaz.
    3. Bu paraların hesabıma yattığına dair dekontlar e-mail ile bana gönderilsin.
    4. 600 tl lik yüklemenin hepsi telefonuma bir anda yüklensin. Ve kampanya ile olan ilişkim bu şekilde iptal edilsin.
    5. İmkanım olduğu anda başka bir operatöre geçerek türkcell ile bütüm bağlarımı kopartacağım.
    6. Türkcellin bana yaşattığı bu mağduriyeti tüm ilgili yerlere yazarak iletme hakkım saklıdır.

    Benim bu size yazdığım sanırım beşinci mail, bir önceki mailde bana gelen cevaba bakarmısınız “Yaşamış olduğunuz durumu bizimle paylaştığınız ve iyileştirme fırsatı sunduğunuz için teşekkür ederim.”, bu şu demek sizin sorunuzla ilgili hiçbir şey bilmiyorum ama elbet bi sıkıntınız vardır, telefonda konuşalımben gerekli yerlere iletirim. Her defasında ben sorunu uzun uzun anlatmak zorundamıyım size neden çnceden gönderilen mailleri okumuyorsunuz. Kimin bana döndüğünü gayet iyi biliyorum bunları bana cevap olarak yazmayın lütfen.

    Saygılarımla

    Not: bir önceki mailimde size dolandırıcılığın tanımını uzun uzun yaptım ve kanun maddeisni koydum, her ne kadar sizi gibiler için hukukta bu dolandırıcılık sayılmasada tanıma ne kadar uyduğuna iyi bakın.

    8.Tarih:06 Aralık 2010 Pazartesi 14:22:51

    Sözlü herhangi bir bilgi istemiyorum siz benim taleplerimi yerine getiriniz lütfen.Çok sıkıldım artık.

    9.Tarih: 07 Aralık 2010 Salı 13:22:13

    Israrla benim sorunumla ile değil benimle uğraşıyorsunuz Benim sizden istediğim bu:

    Siz haftalardır çözüm üretmediniz ben kedi zararıma olsa bile bir çözüm üretiyorum:
    1. Öncelikle üyelik adı altında benim haberim olmadan kestikleri paralar hesabıma yatırılacak. Bu 170 tl ve 110 tl civarı iki ayrı miktar.
    2. Aylık 50 tl yüklemesi 12 aylık 600 tl eder. Fazladan alınan 75 tl ücret hesabıma geri ödensin. 75 tl ücret onların yükleme için aldıkları ücret kesinlikle olamaz.
    3. Bu paraların hesabıma yattığına dair dekontlar e-mail ile bana gönderilsin.
    4. 600 tl lik yüklemenin hepsi telefonuma bir anda yüklensin. Ve kampanya ile olan ilişkim bu şekilde iptal edilsin.
    5. İmkanım olduğu anda başka bir operatöre geçerek türkcell ile bütüm bağlarımı kopartacağım.
    6. Türkcellin bana yaşattığı bu mağduriyeti tüm ilgili yerlere yazarak iletme hakkım saklıdır.

    Benimle değil sorunumla uğraşın lütfen size söyledim benden fazla aldıkları paraları geri iade etsinler 600 tl yide bir anda alın ve beni ahat bırakın, psikolojimi bozdunuz.
    ———————————————————————————

    Göderdiğim mailler bu kadar. Sonunda pes ettim ve telefonla görüştüm.”Bizim mobil Tl yükleme firması üzerinde hiç bir yetkimiz yok” dediler.Şimdi mobil tl yükleme servisine yazdım bakalım ne cevap verecekler. Maillerde yazdığım gibi bir defa onlarla telefonda görüştüm telefon görüşmesinin özeti “siz salaksanız bizim yapacak bir şeyimiz yok” imasında bir cümleydi.

    Yaptıkları hukuki olarak Dolandırıcılığa girmese bile Dolandırıcılığın tanımına ne kadar uyduğuna bakınız. Onlar sadece kendi işleriyle uğraşıyorlar biz hem kendi işimiz hemde onlarla uğraşıyoruz, artık bizi nasıl yorduklarını anlatmaya bile gerek yok.

    Saygılarımla

  • allpower

    şikayetvar’da istediğim herşeyi yazdım durdum ama nafile.
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/550228

  • ruzi

    275\2010 de yorum yapan gizem arkadaşım şimdi bu olayla bende karşı karşıyayım sizden cekilen meblaların aynısınıda benden de aldılar . bu olaylara birileri dur demesi lazım insanları resmen sömürüyolar. akdaşlar bu konuyla bir bilgi olsun yada bu haksız kazancdan aldıkları paraları geri iadesi icin ne yaparız buna bakmalıyız benide bilgilendirirseniz memnun olurum

  • mehmet baysan

    selam arkadaşlar dün de beni aradılar bu hattan ben de aynen sizin gibi bir yıl önce bir şekilde kandırılıp üye olmuştum ve benden iki yıl üyelik karşılığında 80 tl kestiler şok olmuştum… ancak ben otomatik yükleme istemedim ancak ben istediğimde yüklenecekti ve bir sefer 20 tl yükledim fatura bana 26 tl olarak geldi bende bir daha yüklemedim… dün aradıklarında ise işte siz zaten üyesiniz üyeliğiniz boşa gitmesin bu sefer para ödemeyeceksiniz diyerek yine kandırdılar…o kadar aptal olmuşum ki 6 aylık ayda 20 tl ye evet dedim ..demez olaydım bu gün kredi kartımla alışveriş yaptım ve kasaya gelince görevli kişi bey efendi kartınızda bakiye yok dedi afalladım daha 2 gün önce yatırmıştım borcumu… şimdi faturada gelecek süpriz meblayı bekliyorum bakalım ne gelecek… biz eşek oldukça semer vuran çok olur diyorum…

  • eda

    arkadaslar merhaba bugün aynı numaradan bana da mesaj attılar 100 konbarapuanınız birikmis arayarak aktiflestirin dediler aradım önce ad soyad yasadııgm il ilce ve kullandıgım telefonun markasını sordular söyledim kredi kartı nosunu sordular ben kredi kartı kullanmıorum dedim kapattım kisisel bilgilerimi vermemde bir tehlike söz konusu olur mu acaba ?

Bir Cevap Yazın

