Bunu unutma

Vanilla sky. Bu filmden aklımda kalan adamin teknik destek teknik destek diye bağırdığı sahne. olur olmaz anda bu sahne aklıma geliyor ve filmin adını hatırlamaya çalışıyorum çok önemli sanki

Reklamlar

22 Ocak 2019 saat 02.15

Bulunduğumuz yerden hiç bir zaman memnun değiliz ve her günü mutlu gecirmemiz gerektiğini inanıyoruz. Biz insanoğlu hayal dünyasında yaşıyoruz ve kitaplarda ki insanları seviyoruz

21 kasım 2017 saat 22.56 kaç gündür yazmadım. Yazmak istemiyor canım. Umrumda da değil, bi amacım yok. Belki bu son notum olur, belki de devam ederim. Bilemiyorum

Yazmanın kötü yanı, birşeyler yazdığın an içinde bulunduğun negatif ruh halini, bir gün geriye dönüp yazmış olduğun şeyi okuduğunda aynı olumsuz ruh haline bürünmek oluyor. Çok boktan bişey bu.

16 kasım 2017 saat 00.54 doğum fotoğrafçısı varmış. Kimbilir daha neler duyacam amk.